23.3.21

  


                       NOVI KURSEVI U 2021.:

 

          1. DIGITALNI MARKETING


       2BLOCKCHAIN MARKETING



1. DIGITALNI MARKETING

Zašto pratiti trendove digitalnog marketinga? Ako se nešto može reći za 2020. godinu, to je da to nikako nije bila “normalna” godina. U 2021. godini i ubuduće, važno je da se vaše poslovanje okreće na način koji će mu pomoći da opstane i napreduje u ovim neobičnim vremenima. Novi trendovi digitalnog marketinga u 2021. donijeće najveći povraćaj ulaganja, što znači da će biti dobra investicija bez obzira na trenutnu  finansijsku situaciju vašeg poslovanja. 

Strategije digitalnog marketinga su već postale ultimativni uslov savremenog poslovanja, ne samo u 2021. godini, već će to sigurno ostati i u budućnosti. Zato je neophodno savladati najnovija iskustva marketinških trendova, kako izgraditi povjerenje i kako unaprijediti svoje poslovanje u digitalnoj eri.

Koji je cilj Programa obuke iz oblasti digitalnog marketinga? Osnovni cilj Programa obuke iz oblasti digitalnog marketinga je na jedinstven način i visokim standardom obuke  pruži znanja iz teorije i prakse o najsavremenijim alatima digitalnog marketinga, kako bi se razvijali proizvodi, njihova distribucija, primijenile nove promotivne aktivnosti i formirale cijene.

Kome je namijenjen Program obuke iz oblasti digitalnog marketinga? Program obuke je namijenjen marketing menadžerima, BDC (brand, product i category) menadžerima, business development menadžerima i direktorima prodaje, predstavnicima malih i srednjih preduzeća, preduzetnicima, investitorima i svima koji su zainteresovani za digitalni marketing.

Koristi od Programa obuke iz oblasti digitalnog marketinga ? Koristi od ovog programa su sticanje teorijskog znanja i praktičnih vještina u oblasti digitalnog marketinga. Marketing strategije danas, u digitalnoj eri, nijesu jednostavne, niti su iste kao ranije. Neophodno je istražiti, stvoriti i pružiti dodatne vrijednosti  kako bi se zadovoljile potrebe novih potrošača. To je mnogo više od običnog komercijalnog poziva ili bezlične e-pošte. Zato je došlo vrijeme da se mijenjaju marketing strategije i zauzme drugačiji pristup. 

Iskustvo marketinga razvijalo se u skladu sa brzinom tehnologije tokom posljednjeg desetljeća. Promjene u načinu i gdje konzumiramo sadržaj, nastavljaju podsticati marke da postanu personalizovane i stavljaju veći fokus na iskustvo digitalnog marketinga. Korišćenje strategija digitalnog marketinga je najbolji i najjeftiniji način komunikacije sa ljudima i veoma je važno biti u konstantnoj komunikaciji  i interakciji sa njima. Pratioci se stiču interesantnim objavama na društvenim mrežama, kvalitetnim sadržajem koji kompanija plasira, redovnim objavljivanjem i strpljenjem. Iz tog razloga je potrebno osmisliti kreativne i inspirativne digitalne sadržaje koji će privući veliki broj pratilaca, što je kroz najsavremenija znanja iz oblasti digitalnog marketinga i veoma detaljan praktičan rad, urađeno u okviru ponuđenog programa obuke.

KLJUČNE TEME PROGRAMA OBUKE DIGITALNI MARKETING

1

Uvod u digitalni marketing

On line i off line kombinacija kao novi marketing okvir u digitalnoj eri

2

Strategija

Strategije segmentiranja, targetiranja, diferenciranja i pozicioniranja u digitalnoj eri

3

Strategije digitalnog poslovanja

Novi globalni okvir nastao kao sledeća generacija elektronskog poslovanja, zasnovan na presjeku poslovne strategije i IT strategije korišćenjem novih digitalnih tehnologija i poslovnih modela

4

Strategije digitalne komunikacije

Upotreba svih dostupnih digitalnih kanala komunikacije  i nastupa na svim digitalnim medijima, a ne samo na društvenim medijima. Osim digitalnim on line medijima, ova strategija se bavi i digitalnim off line medijima odnosno eksternom, internom i kriznom komunikacijom.

5

Strategije digitalnog marketinga

Web site, Social Media, Mobile, Email, Instant messaging, Digital out of home (DOOH), Broadcasting, Reality Technologies, IoT - The Internet of Things, Offline Digital, Online communities, Content, Softver, Analytics

6

Novi pristup 10C u Internet marketingu

Danas imamo potrošača koji od bilo koje organizacije želi isključivo “call, click, visit” i neophodnost obezbijeđenja dobrih rezultata u on realnom i u off virtuelnom svijetu.

7

Model 5I u  digitalnom marketingu

Popularno sredstvo za mjerenje angažmana koji se posebno osvrće na ukupan nivo uključenosti, interakcije, bliskosti i uticaja koji potrošač ima sa određenim brendom tokom vremena kako bi analizirao ukupan angažman s brendom.

8

Omnichannel marketing

Najnoviji kanal digitalnog marketinga koji uklanja granice izmedju različitih kanala prodaje i marketinga i stvara integrisanu cjelinu. Svi kanali distribucije su medjusobno sinhronizovani i svi kanali su upoznati sa interakcijama koje su se desile na drugim kanalima.

9

Praktični rad

Kreiranje Facebook stranice, Kako napraviti dobar copy za zanimljivu Facebook reklamu, Targetiranja ciljne grupe na Facebook-u, Kako uz manje novca doći do velikog broja mikro tržišta uz pomoć društvenih medija, Custom Audiences, Lookalike Audience

10

Kreativna radionica

Kreiranje Facebook/Instagram stranice i smjernice za njihovo uspješno vođenje u konkretnim poslovnim oblastima (turizmu, transportu, e-commerce, finansijskim uslugama, osiguranju)

11

Praktični rad

Kako web site dovesti na prvu stranicu Google pretraživača – korak po korak



Nakon završetka obuke iz oblasti digitalnog marketinga polaznici će moći da:

· Prepoznaju i jasno razlikuju primjenu strategija digitalnog poslovanja, strategija digitalne komunikacije i strategija digitalnog marketinga

· Uoče novine u digitalnom marketingu i saznaju gdje ih konkretno mogu primijeniti

· Koriste najpopularnije modele digitalnog marketinga za mjerenje nivoa angažovanja potrošača sa brendom koje u svojoj praksi korite vodeće svjetske agencije za digitalni marketing

· Prepoznaju najsavremeniji kanal distribucije u digitalnom marketingu danas - omnichannel marketing i integrišu sve dostupne kanale distribucije u okviru kompanije

· Efikasno koriste alate digitalnog marketinga u kriznim situacijama

· Naučiće da kreiraju Facebook stranicu

· Naučiće kako napraviti dobar copy za zanimljivu Facebook reklamu, kako targetirati ciljne grupe na Facebook-u i kako uz manje novca doći do velikog broja mikro tržišta uz pomoć društvenih medija

· Naučiće da kreiraju Facebook/Instagram stranicu i smjernice za njihovo uspješno vođenje u konkretnim poslovnim oblastima (turizmu, transportu, e-commerce, finansijskim uslugama, osiguranju)

· Naučiće kako web site dovesti na prvu stranicu Google pretraživača – korak po korak.





        Organizacija kursa Digitalni marketing  

   # Kursevi se izvode putem Zoom aplikacije.
Nakon prijave učesnici se grupišu i obavještavaju se o početku.
# Kursevi se izvode radnim danom ili tokom vikenda u dogovoru sa polaznicima.
# Kurs može da se personalizuju u odnosu na dati program obuke shodno zahtjevima i potrebama polaznika na osnovu njihovog stečenog obrazovanja, iskustva i potreba.
Kursevi mogu da se organizuju "in house" tj. samo za polaznike iz jedne firme.
# Kursevi se mogu organizovati i u prostorijama firme ili drugim prostorijama zavisno od epidemiološke situacije i mjera. 
# Polaznici dobijaju slajdove, eventualno i druge u e-formi materijale i knjige na našem i engleskom jeziku.
# Nakon kursa moguća je produžena saradnja pružanjem konsultacija polaznicima u njihovom radu.
# Osim kursa nude se konsultacije top i srednjem menadžmentu u koncepiranju i realizaciji digitalnog marketinga. 
# Cijena po polazniku se određuje nakon formiranje grupe polaznika i personalizacije programa ako bude potrebno.
 
   Popunite KONTAKT obrazac na kraju za više informacija o kursu. 


2. BLOCKCHAIN MARKETING 

     Zašto pratiti najsavremeniji trend u svijetu - blockchain marketing
Blockchain je bila revolucionarna tehnologija za kriptovalute, jer se mogla koristiti globalno, istovremeno sprečavajući bilo koga da troši istu jedinicu valute dva puta. Za posao je stvarila način da održi jedinstvena, neosporna istorija svih svojih interakcija sa različitim stranama: dobavljačima, partnerima, kupcima - i publikom za njegovo oglašavanje. Danas je blockchain revolucionaran za marketing koncept i sigurno tehnologija budućnosti u oblasti marketinga.
Jednom kada stavite sadržaj o svojoj kompaniji i proizvodima na web stranicu i ona ima tehnologiju oznaka i blockchain, taj se sadržaj više ne može mijenjati radi zaštite potrošača od krivotvorenih proizvoda i usluga. Ili su promjene u zapisima vidljive svim članovima mreže, a svi podaci u odjeljcima su nepromjenjivi. Ova tehnologija je vrlo korisna za rješavanje problema s lažnim dokumentima. Podaci o nečijem rođenju su nepromjenjivi i ne mogu se mijenjati jednom kada korumpirani službenici postanu nemoćni za promjene. Podaci su digitalni i pohranjeni. Blok lanac je vrsta distribuirane knjige koja bilježi niz transakcija kao digitalne zapise ili ‘blokove’. Razlika je u tome što su ovi blokovi neraskidivo povezani, iako nisu uskladišteni na istom mjestu. To zapise čini sigurnim, jedinstvenim i trajnim. Zato je blockchain dragocjen dio rješenja problema digitalnog marketinga s prevarom i sigurnošću robne marke. Sigurno će potrošači u budućnosti više preferirati siguran brend koji ima blockchain certifikat i ti proizvođači će biti u velikoj konkurentskoj prednosti. Blockchain omogućava brendovima i kupcima da rade u sigurnijem i transparentnijem okruženju, spriječe prevare potrošača, pomažući kompanijamada uštede marketinški proračun, eliminišu nepotrebne troškove reklamnih oglasa i bolje upravljaju klikovima na podatke.

    Koji je cilj Programa obuke iz oblasti blockchain marketinga
Osnovni cilj Programa obuke iz oblasti digitalnog marketinga je na jedinstven način i visokim standardom obuke  pruži znanja iz teorije i prakse o najsavremenijim trendovima blockchain marketinga, prije svega menadžerima, preduzetnicima, malim i srednjim preduzećima, investitorima, kako bi bili spremni da preuzmu aktivniju ulogu u rekonstrukciji marketinškog koncepta i drastičnog smanjenja troškova, rizika poslovanja i povećanja povjerenja potrošača.
Zamišljeno je da blockchain u potpunosti restrukturira marketing i marketinške koncepte uklanjanjem posrednika i uspostavljanjem direktne komunikacije između potrošača i brendova. Budući da blockchain omogućava direktnu interakciju između robnih marki i potrošača, trgovci će efikasno komunicirati svoj komercijalni sadržaj i smanjiti troškove. Ta ideja je revolucionarna, isto kao što je svojevremeno revolucionarnan bio razvoj društvenih mreža i njihova uloga u biznisu. 

    Kome je namijenjen Program obuke iz oblasti najsavremenijeg trenda u svijetu - blockchain marketinga
Program obuke je namijenjen marketing menadžerima, brand, product i category menadžerima, business development menadžerima i direktorima prodaje, predstavnivima malih i srednjih preduzeća, preduzetnicima, investitorima i svima koji su zainteresovani za blockchain marketing.

    Koje su koristi od Programa obuke iz oblasti blockchain marketinga? 
Koristi od ovog programa su sticanje teorijskog znanja i praktičnih vještina u oblasti blockchain marketinga. Blockchain pruža internetsku zaštitu privatnosti i stoga umanjuje mnoga pitanja koja sprečavaju potrošače da kupuju putem interneta. Budući da su blockchain mreže decentralizirane i distribuirane, brendovi su zaštićeni od jedne tačke neuspjeha, a potrošači imaju jednu verziju istine o vrijednostima i karakteristikama marke. Blockchain može poboljšati način na koji se programi lojalnosti dizajniraju, prate i komuniciraju sa potrošačima. Budući da se zapisima u blockchainu može pristupiti u stvarnom vremenu, trgovci mogu vidjeti odgovore članova na promociju članova, bodove, obrasce kupovine i tako im omogućiti da formuliraju atraktivnije, vrijednije i prilagođenije programe vjernosti. Dakle, blockchain marketing na revolucionaran način štedi vrijeme, uklanja troškove, smanjuje rizike i povećava povjerenje potrošača a to je ono što je budućnost marketinga.

                                   KLJUČNE TEME PROGRAMA OBUKE
                              BLOCKCHAIN MARKETING
 

Broj

Teme

Opis

1

Blockchain tehnologija

Zašto je ovo revolucionarna tehnologija i na kojim principima ona funkcioniše.

2

Biznis

Zašto je potrebno da i realni biznisi počnu sa korišćenjem blockchain tehnologije i koje su koristi od te tehnologij.

3

Kako blockchain tehnologija donosi poptpunu transparentnost u digitalnom marketingu

Potencijalno daleko značajnije implikacije blockchain tehnologije se odnose na vlasništvo i kontrolu ličnih podataka. Blockchain bi to mogao uzeti iz ruku robnih marki i vlasnika medija - i predati u ruke pojedincima na koje se podaci odnose, što je u digitalnoj eri od izuzetno velikog značaja i sigurnosti.

4

Osnovni postulati blockchain marketinga

·   Podsticanje disintermedijacije

·   Borba protiv prevare klikom

·   Jačanje povjerenja i transparentnosti

·   Poboljšanje zaštite privatnosti

·   Osnaživanje sigurnosti digitalnog marketinga

·   Omogućavanje programa kreativne lojalnosti

5

 Primjer

Praktični primjeri uspješnih kompanija koji sprovode ovu tehnologiju (kompanija DECENT iz Slovačke jedna je od prvih blockchain provajder kompanija u svijetu). Razvili su vlastitu blockchain mrežu nazvanu DCore. DCore je razvijen u svrhu distribucije digitalnog sadržaja, fleksibilan, stabilan i brz.

6

Praktičan rad

LYRA Chocolate, Bratislava, Chech Republic – kako funkcioniše primjena blockchain marketinga i certifikata na primjeru konkretnog proizvoda.


Nakon završetka obuke iz oblasti digitalnog marketinga polaznici će moći da:

· Nauče na konkretnim primjerima kako funkcioniše blockchain kao revolucionarna tehnologija

· Preuzmu aktivniju ulogu u rekonstrukciji marketinškog koncepta i drastičnog smanjenja troškova, rizika poslovanja, uštede vremena i povećanja povjerenja potrošača primjenom blockchain tehnologije u marketingu kompanije

· Naprave direktnu interakciju između robnih marki i potrošača, efikasno komunicirajući svoj komercijalni sadržaj i redukujujući troškove poslovanja bez prisustva posrednika.

· Obezbijede internetsku zaštitu privatnosti i povećaju povjerenje potrošača da kupuju putem interneta

· Pojačaju povjerenje i transparentnost kompanije, kao i poboljšanje zaštite privatnosti

· Na kreativan način formiraju različite programe lojalnosti

· Nauče kako funkcioniše primjena blockchain marketinga i certifikata na primjeru konkretnog proizvoda.

   Organizacija kursa Blockchain marketing

  #Kursevi se izvode putem Zoom aplikacije.
# Nakon prijave učesnici se grupišu u grupe i obavještavaju se o početku.
# Kurs se izvodi radnim danom ili tokom vikenda u dogovoru sa polaznicima.
# Kursevi mogu da se personalizuju u odnosu na dati program obuke shodno zahtjevima i potrebama polaznika na osnovu njihovog stečenog obrazovanja i iskustva.
# Kursevi mogu da se organizuju "in house" tj. samo za polaznike iz jedne firme.
# Kursevi mogu da se organizuju i u prostorijama firme ili drugim prostorijama zavisno od epidemiološke situacije i mjera. 
# Polaznici dobijaju slajdove, eventualno i druge u e-formi materijale i knjige na našem i engleskom jeziku.
# Nakon kursa moguća je produžena saradnja pružanjem konsultacija polaznicima u njihovom radu.
# Osim kursa nude se konsultacije top i srednjem menadžmentu u koncepiranju i realizaciji digitalnog marketinga. 
# Cijena po polazniku se određuje nakon formiranje grupe polaznika i personalizacije programa ako bude potrebno.


Popunite KONTAKT obrazac na kraju za više informacija o kursu. 


No comments:

Post a Comment